[acf field="pre_title"]

SPREMITE SE ZA LETO! Dijeta Ane Bekute skida 12 kg, uvek ste siti, jelovnik ima tri ključna sastojka

[acf field="leeds"]

Pročitajte još

Nije tajna da je Ana Bekuta dugo vodila bitku sa kilogramima, a jednom prilikom je govorila o tome kako je uspela da liniju dovede u red.

– Rešila sam da se uhvatim u koštac sa kilogramima – u najvećoj meri, iz zdravstvenih razloga. Primetila sam da teže dišem, da me guše kilogrami – ispričala je Ana svojevremeno.

Pevačica je otkrila da je pre dijete imala povišen holesterol i hipertenziju, ali zbog brojnih obaveza nije imala vremena da se bavi skidanjem kilograma, a onda je presekla i posvetila se posebnom režimu ishrane zahvaljujući kome je izgubila 12 kilograma za tri meseca, pa su svi želeli da čuju koja je dijeta Ane Bekute.

– Radovalo me je to što publika meni nije zamerala višak. A ja nisam patila zbog toga, prosto nisam imala ni vremena da se na taj način obraćam sebi u ogledalu jer bilo je mnogo posla. A ni porodica nije sugerisala da treba da oslabim jer sam ja „svojim najbližima uvek lepa“ – istakla je ona.

Dijeta Ane Bekute dala je rezultate onda kada je pevačica počela striktno da se pridržava režima ishrane koju je pripremila dijetetičar Jovana Srejić Ferluga.

Dan 1

Doručak: musli.

Ručak: piletina sa kelerabom.

Večera: krem supa od kukuruza i 2 ražana dvopeka.

Dan 2

Doručak: parfe od jogurta sa borovnicama i ovsenim pahuljicama.

Užina: nekoliko kolutova ananasa.

Ručak: 200 g dinstana boranije i 150 g ispečenog pilećeg belog mesa.

Užina: 2 kivija, 20 g badema, šolja jogurta.

Večera: potaž od bundeve i šargarepe i 3 ražana dvopeka.

Dan 3

Doručak: čia puding sa borovnicom i kokosom.

Užina: 2 kivija.

Ručak: ćuspajz od šargarepe.

Užina: 2 kivija, 20 g badema.

Večera: 2 porcije potaža od karfiola i brokolija.

Dan 4

Doručak: ovsena kaša sa voćem i jezgrastim voćem.

Užina: 2 kivija, 20 g badema, šolja jogurta.

Ručak: zimska salata i 200 g grilovanog pilećeg belog mesa.

Užina: kivi, 20 g badema, šolja jogurta.

Večera: 2 porcije potaža od tikvica. i 3 ražana dvopeka.

Dijeta Ane Bekute ima tri ključna sastojka

Dan 5

Doručak: musli.

Užina: 2 kivija i 20 g badema.

Ručak: piletina sa kupusom.

Užina: krastavac.

Večera: 2 porcije potaža od spanaća.

Tri ključna sastojka su maslinovo ulje na kome je Ana pripremala sve obroke, kao i biber i kurkuma.

gloria.rs




Najnovije vesti na email-u

Budite informisani o najnovijim emisijama, premijerama i najzanimljivijim vestima na Toxic TV kanalu

Povezani članci

 

Najnoviji članci