Pevač Aca Lukas nikada nije krio da posle dobre svirke voli da se opusti, a jedan od načina
opuštanja pronašao je u Admiral betu. Poznato je da je folker noćna ptica, a ko će bolje
nego on da promoviše najbolju zabavu na ovim prostorima kada je u pitanju tržište igara na sreću.
Saradnja sa Lukasom je ostvarena kroz niz reklama u kojima je balkanski muzički star predstavio Admiral Bet ponudu, ali i najavio nove akcije kompanije. Aca je generalno nezaobilazan na malim ekranima pošto promoviše svoje nove pesme, a pored njih on će sada promovisati i čari Admiral beta. Naime, on će otkriti gde sve možete da se kladite, na uplatnim mestima, odnosno u šopovima, ali i na onlajn platformi.
Takođe, Aca voli sigurnost i trudi se da uvek pravi dobre izbore, te mu tako nije bilo teško da objasni prednosti brenda koji je izbacio i novi slogan – „Samo jedan je pravi – Admiral Bet“, čime je podsetio na „korene“ kompanije, njene specifičnosti ponude, neuporedive kvote, bonuse, najveći izbor igara i sportova, mogućnost zabave za „noćne ptice“, kakav je i on sam… Saznaćete i zbog čega je Acu prodao Lacio, ali i ko je njegov favorit na predstojećem prvenstvu Evrope u fudbalu. Favorit na tiketu, naravno, jer Srbija ne igra.
Osim Lukasa na čari kompanije Novomatic „pala“ je i jedna od najpopularnijih tiktokeri kod nas, ali i na Balkanu, Sara Damnjanović, poznatija kao Sara TKD. Ona je na specifičan način predstavila aparate poslednje generacije, globalni džek-pot,
onlajn igranje. Zbog Sarine igre, koja je poznata samo njoj i malo ko ume tako da „lupa“ aparate, zamolila je sve posetioce šopova da neke stvari ne pokušavaju kod kuće.
Podsetimo, Admiral Bet je za nešto više od godinu dana izrastao u jednu od vodećih kladionica u regionu i opravdao poverenje, kako svog osnivača kompanije Novomatic, tako i brojnih igrača koji su poklonili poverenje proverenom brendu. Admiral znači i nove tehnologije, ali i tradiciju građenu decenijama pa je pred ljudima iz Admiral Beta bio nimalo lak zadatak. Trebalo je proširiti tržište na zemlje Balkana, ali i za kratko vreme napraviti osnove za stabilno funkcionisanje kompanije, pogotovo u doba pandemije.
Od kada živimo „novu normalnost“, istakli su se humanitarnim akcijama, ali i stalnim inovacijama na polju onlajn klađenja i kazina, kao i brigom o svojim zaposlenima. Posle snažnog prodora na tržište i brendiranja svoje ponude, sledeći korak je marketing strategija
na kojoj je tim kompanije radio nekoliko meseci. Postepeno su se pojavljivali u medijima kroz akcije, ali i društvene mreže, a sada krupnim koracima, uz prepoznatljiva lica kreću u ofanzivu.
Aca i Sara su prve javne ličnosti koje će biti zaštitni znak kompanije Admiral Bet, a u narednom peridou mnoga poznata lica podeliće svoju popularnost sa poznatim brendom i biti deo Youtube i Instagram kampanje. Admiral Bet najavljuje iznenađenja u beting
šopovima, ali i na onlajn platformi, sveže promocije za rastuću porodicu igrača, a spreman
je da industriji zabave i igara na sreću da novi podsticaj i pruži potpuno novo iskustvo.
Neka nešto ostane i sakriveno, u svakom slučaju čeka vas korak u budućnost…