Dženifer Lopez (53) ne miruje. Odlučila je da živi život punim plućima, pa i ne čudi što svakim danom radi punom parom, ali i smišlja nove poslovne poduhvate.
Jedan je, na oduševljenje svih, sprovela u delo, a da niko nije ni posumnjao da će uploviti i u te vode.
Naime, nakon viskija, singl maltova, vina i tekila, kobrendiranje alkohola i industrija zabave se nastavlja kroz RTD (ready-to-drink) koktele sa poptisom JLo.
Šta se traži od selebriti RTD-a? Malo alkohola i što je moguće manje kalorija, da su bez glutena, da su napravljeni i prirodnih sastojaka i da imaju atraktivno (čitaj seksi) pakovanje.
Inače, Džej Lo ima celu kompaniju za proizvodnju pića The House of Delola u kojoj je manjinski vlasnik Beam Suntory.
Delola Spritzevi dolaze u tri varijante: Bella Berry Spritz sa šumskim bobicama, hibiskusom i premium votkom, Paloma Rosa Spritz s grejpom, bazgom i premium tekilom i L’Orange Spritz sa pomorandžom, marakujom i premium amarom, piše Cafe bar & Restoran.
preuzeti sa Gloria.rs